Bij deze een oproep van Bert van Asselt namens de bezoekers van het uitvaartcentrum GUV.
Toon respect voor de mensen die daar lopen en rouwen en scheur niet als een dolle voorbij. Er zijn verschillende klachten bij hem gekomen.
Als bestuur kunnen we deze oproep van harte onderschrijven!
Even geduld...




















