Hallo,
Bedankt voor de leuke clinic vandaag!
Benieuwd naar
- of er ook trainingen gaan worden gegeven voor de verschillende niveaus op de tijden die vermeld staan hier op de website onder het kopje skeeleren / trainingstijden of dat je dan gewoon 'vrij' op de baan kunt trainen.
- Is er al iets bekend over de woensdag middag of de baan dan ook toegankelijk is?
Groetjes
Even geduld...




















