Morgenavond is er de eerste Rit in Lijn van de clubwedstrijden voor de jeugd. De senioren wedstrijdrijders hebben aangegeven ook wel te willen starten bij voldoende animo. Dit is nu het geval. Indien er nog mensen zijn die ook mee willen doen in deze wedstrijd dan kun je morgenavond (10 mei) om 18.45 uur je nummer opspelden aan de kruising Griesdijk-Slaadijk




















