Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Nieke Hoitink Nieke Hoitink schreef op 6 januari 2019 om 13:37
Welke wielrenner is er zo gek om te gaan zwemmen of lopen?

De Triathlon Aalten komt er weer aan. Op zondag de 23e juni, een week nà Vaderdag is het zover. Inschrijven kan nu al! Ga naar www.triathlonaalten.nl om je in te schrijven voor een achtste triathlon (500m/20km/5km), een kwart (1km/40km/10km) of deze afstand in teamverband. En als je denkt 'zwemmen mijn hemel' of 'lopen hoe moet dat', dan zijn er clinics. Meer informatie daarover volgt.

Hopelijk tot zondag de 23e! Groeten Stichting Triathlon Aalten.
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl