Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Erwin Kempink Erwin Kempink schreef op 22 november 2018 om 09:34
Onderstaand bericht ontvingen wij van de stichting Sportpark Zuid. Alle leden worden verzocht hiermee rekening te houden.

Met sportieve groet,

Het bestuur


Vanmiddag heeft de Stichting overleg gehad met onze aannemers Hofmeijer/Hotijzer en ijsvereniging de Hare.

Belangrijkste bespreekpunt was de inrichting van de test m.b.t. de waterdichtheid van de ijsbaan.



Volgende week wordt er regen verwacht.

Hoewel de watertoevoer eigenlijk vanuit de beek moet komen, (en niet door regenwater) willen we deze gelegenheid toch gebruiken om de baan en de apparatuur verder te testen.



Daarom is het vanaf morgen niet meer toegestaan om op de 400 meter baan en de krabbelbaan te fietsen.

Op de ronde om veld 2 en 3 mag gewoon gefietst worden. Ook de ATB-baan kan gewoon worden gebruikt.



Willen jullie dit doorgeven aan jullie trainers en jullie leden?

Het testteam wordt gevraagd de afsluiting ook middels borden/lint aan te geven.



Ik ga er van uit dat jullie er begrip voor hebben dat wij deze test op dit moment alle prioriteit geven.

Als de ijsbaan en de apparatuur voldoende getest zijn, zullen wij dit weer met jullie communiceren.



Met vriendelijke groet,



Dianne Heezen

Namens bestuur Sportpark Zuid
Even geduld...
Privacy verklaring
©2026 Website door TalentURL.nl