Gaan de Peddelaars meer dan 1000 loten verkopen????
Als het aan Frank Rensen ligt wel, want die heeft in 2 dagen al meer dan 20 loten verkocht!!!
Er zijn al meer leden gesignaleerd met een lotenboekje, heel goed.
Komende zaterdag rond 10.00 verwachten we alle anderen om ook een steentje bij te dragen aan de ontwikkeling van ons mooie Sportpark Zuid.
Jij komt toch ook?
Even geduld...




















