Hallo C-rijders,
Franz en Frans willen nog een paar leuke tochtjes maken op de dinsdagavonden.
Met een gematigde snelheid van plusminus 27 km. De lengte wordt aangepast aan de invallende duisternis en we fietsen niet bij regenachtige weersomstandigheden. De 1ste tocht is dinsdagavond 19.00 uur.
Wie gaat er mee?
Groeten Franz en Frans
Even geduld...




















