Gevraagd: goede gebruikte wielerkleding
Dit jaar hebben we nieuwe clubkleding met nieuwe sponsornamen in gebruik genomen.
Dit betekent dus ook dat we de clubkleding met de oude logo’s en sponsoren eigenlijk niet meer kunnen gebruiken, zeker niet bij clubactiviteiten.
Een heleboel, nog goede, kleding blijft nu ongebruikt in de kast liggen. Is zonde want daar zouden we een boel mensen nog een plezier mee kunnen doen.
Een oplossing hiervoor is er: een Stichting die deze gebruikt in Afrika voor wielrenprojecten. Ze willen deze gebruikte kleding heel graag hebben, mits deze niet versleten en kapot gewassen is, dus nog bruikbaar is.
Om een indicatie te hebben om hoeveel kleding het gaat kunnen jullie dit doorgeven op:
gebruiktewielerkleding@hantieltjes.nl
Graag voor 1 augustus, dan zet ik daarna wel een inzameling op touw en zorg dat het bij deze stichting terecht gaat komen.
Even geduld...




















