Hallo fietsvrienden,
De afgelopen 5 jaar hebben we als vereniging een gedeelte van de Amstelgoldrace gefietst. En we willen ook dit jaar weer een mooie tocht organiseren in het zuiden van Nederland, waar we tevens ook de Voerstreek in Belgiรซ zullen aandoen.
We zullen starten met verschillende groepen zodat iedereen kan genieten van een mooie en gezellige (fiets)dag.
We hebben weer dezelfde locatie gekozen als de afgelopen jaren: โAmstelgoldExperienceโ
Hier zijn alle faciliteiten die een wielrenner nodig heeft: Gastvrijheid, gezelligheid omkleedmogelijkheden, douchen, lekker eten, โฆ. Kortom een toplocatie voor elke wielerliefhebber.
Ben je net zo enthousiast als ik, geef je dan nu op onder volgende mailadres:
b-beking@kpnmail.nl of spreek mij aan op รฉรฉn van de clubavonden.
Geef daarbij aan of je kunt rijden en hoeveel personen en fietsen je mee kunt nemen.
Bij slecht weer word deze activiteit geannuleerd.
Bert Beking
Even geduld...




















