Morgen is er een toertocht van WTC Dinxperlo
Bij goed weer starten vanaf de markt om 8.30 uur
Voor diegene die wil aansluiten het is de bedoeling om er een toertocht van te maken en geen race tocht.
Bij goed weer tot morgen.
Groet Nico Hubers
Even geduld...




















