Sportvrienden, de eerste kledinguitgifte was succesvol. Veel leden hebben de kleding al opgehaald bij Schiller, het was een gezellige boel.
Volgende week woensdag 19.00 - 20.00 uur de tweede uitgifte, zorg dat jij er ook bij bent.
Ook handschoenen ( 17,50) en sokken (7 euro) zijn daar te koop, svp contant afrekenen.
Zorg dat je in de komende maanden bij clubactiviteiten steeds in de nieuwe kleding verschijnt.
Uiteraard gaan we nog een mooie groepsfoto maken, info volgt.
Even geduld...




















