Morgenvroeg willen we een klein rondje naar de Posbank doen. D.w.z. bij De Steeg naar boven en de korste weg naar Laag Soeren er weer vanaf( 't is nog vroeg in't voorjaar en dinsdag de Proloog!).
Vertrek om 8 uur vanaf de markt, onderweg koffie en op tijd weer terug. ( ondanks het aan mij aangepaste tempo?)
Groetjes, Leo Heusinkveld
Even geduld...




















