Heeft iemand afgelopen zaterdag met de openingstocht nog een paar foto's gemaakt?
Deze graag met een kort verslagje naar de redactie vh clubblad sturen, dan kunnen we dit nog plaatsen in het voorjaarsnummer.
Graag inzenden voor 1 april.
Even geduld...




















