Ik wil graag iedereen bedanken die ons geweldig goed hebben geholpen.
Met de opbouw en afbouw van het parcours .
Ook dank aan de dames die voor de verzorging hebben gezocht van onze gasten.
We kunnen met veel plezier op een geweldig evenement terug kijken.
Nogmaals onze dank aan iedereen.
Namens GOW ,Tonnie en Guido.
Even geduld...




















