Wij hebben met het bestuur overleg gehad en besloten dat aanstaande zaterdag de sluitingstocht gereden wordt. Het belooft mooi weer te worden dus wij hopen op een goede deelname. Zeg het voort.
Het bestuur
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.