De weergoden zijn ons zeer waarschijnlijk niet goed gezind tijdens de sluitingstocht van morgen. Het wordt echt herfstweer met veel wind en mogelijk regen. Om ongelukken etc. te voorkomen, hebben wij besloten deze tocht niet door te laten gaan. Wij wensen iedereen een goed winterseizoen.
Het bestuur.
Even geduld...




















