Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.
Sjef Essink
schreef op 20 september 2017 om 16:37
Komende zaterdag wordt prima fietsweer verwacht. Dus een mooi moment om weer een langere tocht te maken naar de Posbank of Holterberg. Vertrek 12.30u naast de de Hofnar.