Beste leden,
Dinsdag 5 september is een belangrijke dag voor de Peddelaars en Sportpark Zuid. De gemeenteraad gaat namelijk praten over het plan. We roepen iedereen op om dinsdag om 18.45 uur op de markt te staan, in sporttenue en met fiets om zo te laten zien dat wij dat plan ook echt graag willen.
Het zou geweldig zijn als ook alle jeugd (evt. met ouders) aanwezig is.
Tot dinsdag.
Het bestuur.
Even geduld...




















