A.s. zaterdag 19 aug. wordt er een mooie toertocht georganiseerd, ''Ronde vd Achterhoek''. Plan is om hier een mooie toerdag van te maken.
Vertrek om 8:30uur vanaf startlocatie 't Noorden in Aalten.
Mooie voorbereiding voor Limburg (2 sept)
Grt Rudi
Even geduld...




















