Ivm de Aaltendagen is het vertrek voor de "d'ran met Han" trainingen vanavond niet op de Markt maar bij de Watertoren. Dit geld ook voor de volgende 3 donderdagen.
Zegt het voort..!
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.