hallo fietsvrienden,
17 april a.s word er door team go4life een mooie dag georganiseerd met de opbrenst voor de Alpe D'huzes. er kan worden gewandeld er is een fietstocht , een m.t.b tocht. s'middags een spinning marathon, en s avonds kan er gegeten worden. dit alles in en om het grachthuis in bredevoort. alle routes zijn uitgepijld .
dus heb je zin kom dan om aan een van de activiteiten deelte nemen. alvast bedankt en tot ziens.
Even geduld...




















