Afgelopen dinsdag was de finaleavond van de Rabobank actie โHart voor de Achterhoekโ
Doordat jullie op de Peddelaars gestemd hebben, is er โฌ 1.506,- binnengehaald voor onze vereniging.
Een supergoed resultaat voor de Peddelaars.
Bedankt voor het stemmen op de Peddelaars en volgend jaar zijn we er weer bij, we gaan dan voor het maximale bedrag van โฌ 2500,-
?
Even geduld...




















