Beste clubgenoten,
In maart hebben we jullie verteld over de nieuwe vorm van sponsoring van de Rabobank. Vervolgens hebben we jullie gevraagd, wanneer je een rekening bij de Rabobank hebt om lid te worden en zo stemrecht te vergaren. Vanaf vandaag is het dan zo ver: de stembussen zijn geopend!
Met de code die je per post hebt gekregen kun je stemmen op:
https://www.mijnbankenik.nl/noa/hartvoordeachterhoek?
Je hebt 5 stemmen en je mag maximaal 2 stemmen per vereniging uitbrengen.
We hopen een mooi bedrag bij elkaar te verzamelen om onze mooie sport voor de jeugd veilig en laagdrempelig te houden. Een van de middelen om dit te realiseren is de wielerbaan die we graag willen aanleggen op sportpark zuid. We willen jullie daarom vragen om op de Peddelaars te stemmen en daarnaast ook de mensen in jullie omgeving over onze plannen te enthousiasmeren.
Hart voor de Achterhoek, hart voor de Peddelaars!
Even geduld...




















