Op de openingstocht hoorden we dat er een groep C rijders meegaat naar Sauerland, heel mooi!
Oproep om je nu echt op te geven via de knop Sauerlandtocht op de home pagina; zo kan iedereen zien wie er meegaat.
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.