Voor een kennis die het fietsen wil proberen ben ik op zoek naar een 2e hands racefiets, maat 59 of 61.
Heeft iemand er nog 1 te koop?
Een reactie mag naar jgmateman@gmail.com.
Groeten, Johan Mateman
Even geduld...
Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.