Ben je niet wat vergeten?
Morgen is het de laatste dag dat je je kunt opgeven voor de clubfietstocht naar Limburg. Via atb@peddelaars.nl kun je je aanmelden. Graag even vermelden of je met de race of atb mee gaat en of je wel of niet kunt/wilt rijden. Voor meer informatie: zie de mailing van 29 maart.
#een mooie tocht gegarandeerd #klimmetjes voor elk niveau #met Limburgse vlaai #veel gezelligheid #dalen onder begeleiding (hoop ik) #biertje na afloop #prachtig landschap #moet je gedaan hebben
Even geduld...




















