Beste Fietsvrienden ,
het is de bedoeling dat we vanaf as.maandag (13-03) om half twee vanaf de markt, weer gaan fietsen op de racefiets.
om het fietsen veiliger te maken is besloten dat de groep niet (groter) dan 12 personen mag zijn,
daarom gaan we (vermoedelijke) in verschillende groepen fietsen, een snelle groep en een wat minder snelle groep.
alvast een fijne fietszomer gewenst.
Groeten Jan Degenaar ?
Even geduld...




















