Prikbord

Vermeld svp je voor- en achternaam, anonieme berichten worden verwijderd.

Plaats een bericht

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Hans Beumer Hans Beumer schreef op 21 februari 2017 om 22:40
Hallo, ik wil dit jaar graag deelnemen aan de Triathlon in bredevoort. Echter ontbreekt het mij aan een racefiets, of รจรจn met minimaal 18 versnellingen. De vraag aan de leden van de Peddelaars is of iemand nog een fiets te leen heeft staan en/of tegen een kleine vergoeding aan mij wil toevertrouwen. Ben 51 jr en 1.87 groot. Pas dan kan ik inschrijven!!
Hoor graag.
Even geduld...
Privacy verklaring
ยฉ2026 Website door TalentURL.nl