Maandag 6 maart is er weer een voorjaarsvergadering bij 't Noorden. Als je geen uitnodiging hebt ontvangen via de mail, dan hebben wij niet het juiste emailadres. Geef dan nog even je emailadres op, dan ontvang je de uitnodiging en de notulen alsnog.
Groeten,
Erwin Kempink
Even geduld...




















